maanantai 23. tammikuuta 2017

Vanhan naisen päiväkirja 2017

Edit.

Hei Maca ja muut, jos tosiaan hyllystä löytyy sama kirja, niin lähtekää mukaan kanssani kirjantuunausprojektiin.

Olisi kiva saada "seuraa" :)
___

Ostin tammikuun alkupuolella kirppikseltä kahdella eurolla todella viehättävän kirjan:

Edith Holden: Nuoren naisen päiväkirja luonnon tapahtumista 1906


Pikkuhiljaa alkoi kehittyä ajatus, jospa alan tuunata kirjaa ainakin osin art journal-tyyppisesti.

Osa sivuista saa jäädä suurin piirtein ennalleen ja käden jälkeni näkyy niissä ikäänkuin "kevyesti".




(Ylempi kuva on otettu keinovalossa ja siksi kellerrys on voimakkaampi.)


Ja sitten on näitä sivuja, joissa ei enää näy mitään alkuperäistä.



Katsotaan nyt, millaisia muita tuunattuja sivuja syntyy tähän

"Vanhan naisen päiväkirjaan 2017".


5 kommenttia:

Maca kirjoitti...

Hieno idea! Minulla on sama kirja hyllyssä.Täytyypä miettiä tuunausta.

Aino kirjoitti...

Minulla on myös samainen kirja, mutta minä puolestani en raaski sitä tuunata. Sitä vastoin olen miettinyt, että jospa yrittäisi itse tehdä jotain vastaavaa. Taitaa kyllä jäädä haaveeksi, kun ei ole taidot samalla tasolla.

Funchis kirjoitti...

Loistoidea ! Mietin heti, että minulla ei tuota kirjaa juuri ole, mutta on joitain puutarhakirjoja, joissa seurataan vuodenkulkua. Sellaisen voisin tuunaillakin. Ihmettelen vain (uutena eläköityneenä), mihin tämä aika katoaa, päivät vilahtaa ja mitään ei tahdo syntyä !?!?!

Ulriikka kirjoitti...

Siinä alkoi sinulla vuoden mittainen projekti!
Minä täyttelen kalenteriani,mutta en varmaan saa siihen uppoamaan kaikkea roinaa,mitä ajelehtii pöydälläni,joten kirjahyllystäni varmasti löytyy tämmöseen tuunaukseen sopivaa kirjasta.Vaikka edelleenkään en niitä blogiini saa näkyviin.

enkulin käsityöt kirjoitti...

Onpa upea idea ja ihana kirja.