keskiviikko 8. toukokuuta 2013

Sitä saa, mitä tilaa!

Kiitos rakkaat lukijat kannustavista kommenteista ensimmäiseen muotibloggaukseeni! Erityisesti mieltäni lämmittivät toivomukset saada lisää.
 
Otsikko viittaakin nyt teihin eli tulette saamaan lisää muotikuvia, kunhan pääsen mökillä käymään ja saan kameran käyttööni.
Seuraavaksi olen ajattelut esitellä erityisesti jalkineita. Mietinnässä on myös miesmuodin esittely :)
 
Muutama ATC-korttikin on valmistunut, mutta olen nyt lähinnä keskittynyt tekemään äidilleni lahjaksi valokuvakansiota. Äitienpäivä lähestyy ja olen vasta projektini alussa.
 
Ja arvatkaapa, mihin konserttiin Manumiina menee tänään!
 


3 kommenttia:

Arja L kirjoitti...

Jännityksellä odottelen uusia muotibloggauksiasi!
Veikkaanpa, että olet menossa Bruce Springsteenin konserttiin:)
Joka tapauksessa nautinnollista iltaa!

Ulriikka kirjoitti...

Mukavaa konserttia,minäkin luulen sinun menevän "Papan" musiikkia kuuntelemaan.Ja muistahan mennä jammailemaan eturiviin!

Manumiina kirjoitti...

Kylläpä te hyvin tiesitte, mihin konserttiin olen menossa.
Vai että jammailemaan! Minulla on mukava istumapaikka ja jännitän, jaksanko valvoa, jos tulee ennätyspitkä konsertti. Minulle riittää, että Pomo heiluu lavalla ja minä katselen :)